Przedstawiamy wam zajawkę z kolekcji, którą zaprojektowaliśmy i zrealizowaliśmy dla kolaboracji marki NOSH z Jarocin Festiwal, jest to dla nas ogromne wyróżnienie ponieważ jest to najstarszy festiwal rockowy w Polsce, który w 2020 roku będzie obchodził 50 rocznice stworzenia.

Każdy produkt kolekcji jest oparty na motywach poszczególnych edycji najstarszego rockowego festiwalu w Polsce. Cała kolekcja została zaprezentowana na charytatywnym pokazie zorganizowanym przed Fudacje Ogród Marzeń w Jarocinie.

93s-tees Festiwal w roku 1993 zgromadził około 25 tysięcy słuchaczy. To w tym roku nagrodę publiczności otrzymał zespół Ankh. Przełomową kwestią okazało się wprowadzenie sponsora, co wywołało sporą krytykę wśród stałej publiczności. Postanowiliśmy wyjść na przekór historii, tworząc nową interpretacje koszulki festiwalowej z 1993 roku.

87s-tees Festiwal w roku 1987 zgromadził około 14 tysięcy słuchaczy. Nagrodę publiczności zdobyła formacja Detonator BN. Miejsce przesłuchań młodych kapel zostało ograniczone do amfiteatru. Oprócz wielu kapel rockowych na festiwalu pojawił się Czesław Niemen. Jedną z formacji dających koncert był Sztywny Pal Azji, który ponownie wystąpi w tym roku na festiwalu. Aby przypomnieć o tym roku, stworzyliśmy t-shirt z nową interpretacją logo festiwalowego z 1987 roku. Podkreśliliśmy główną funkcję festiwalu – przesłuchania młodych zespołów, umieszczając na plecach napis „jarocińskie rytmy młodych”.

NOSH not DEAD-hoodie Słynne hasło Punk’s not dead zna każdy z nas. Nawiązując i oddając ukłon w stronę subkultury punkowej, umieściliśmy na plecach bluzy haftowany napis Nosh not Dead imitujący farbę, którą malowano katany. Na przodzie bluzy znajduje się napis Jarocin, który także imituje farbę. Bluza stworzona jest w całości w Polsce, zaczynając od polskiej bawełny kończąc na szwalni.

Bartosz Mikler w bluzie z kolekcji zaprojektowanej przez nas

Przy okazji akcji marketingowej związanej z promocją kolekcji udało nam się do sesji zaprosić również Michała Wiraszko – wokalistę poznańskiej grupy Muchy

Quebonafide w czapce przygotowanej przez nas podczas Jarocin Festiwal 2018